Κυριακή 9 Μαΐου 2010

Μάνα, μητέρα, μαμά.


Χρόνια Πολλά Φιλες μου, στις μανούλες όλου του κόσμου.

Να είμαστε πάντα καλά και να καμαρώνουμε τις καλυτερες και ομορφότερες δημιουργίες μας.
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.

Θα σας γράψω το στιχάκι που είχα γράψει σε μία καρτούλα που είχα δώσει στην μητέρα μου, όταν ήμουν 8 χρονών.

Μανούλα όλα τα λούλουδα,
στ'αγνό μας περιβόλι
σήμερα έχουν σχόλη.
που σχόλη έχεις κι εσύ.

Και εγώ πήγα στα πιό όμορφα,
τα σύναξα ένα ένα
και τάφερα σε σένα
μανούλα μου χρυσή!!

Την έχασα πριν 15 χρόνια και μου λείπει πολύ!!!!!

9 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες, να χαιρομαστε και να καμαρώνουμε τα παιδιά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εριφύλη μου Χρόνια Πολλά
    Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και τα εγγονάκια σου.
    Η μανούλα σου θα σε βλέπει απο ψηλά και θα καμαρώνει

    Και του χρόνου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά Εριφύλη μου!

    Οι μαμάδες μας εκεί ψηλά μας παρακολουθούν με την ίδια αγάπη και στοργή.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά Εριφύλη!!
    Και η δική μου είναι εκεί πάνω.
    Λέτε να γιορτάζουν κι εκεί........
    Φιλιά
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Να χαιρομαστε της μανουλες μας φιλεναδα μου .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συνήθως δε συγκινούμαι με τέτοιου είδους ποίηση, αλλά το στιχάκι είναι πραγματικά υπέροχο! Διάβασα και την τελευταία σου πρόταση και δάκρυσα...Σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας το τραγουδάκι, Χρόνια σου Πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. χρονια πολλα να χαιρεσαι τα παιδια και τα εγγονακια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ ΤΗΣ.

    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ενα απο τα πιο γλυκα ποιηματα που έχω ακουσει.Να σε χαιρονται και να τους χαιρεσαι.χΧρονια πολλα σε όλες τις μητερες του κόσμου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή