Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Μάθημα 9ο- Τεχνική Χαρτονάκια

"Αναμνήσεις"
Ακρυλικά, 25 Χ 35

Το μάθημα αυτό μου άρεσε περισσότερο απ' όλα. Ασχοληθήκαμε με μία τεχνική την οποία τυχαία ανακάλυψε η δασκάλα μας. Τα χαρτονάκια.
Το θέμα πάνω στο οποίο εργάστηκα είναι δικό μου. Είναι το αγαπημένο μου μικρούτσικο ανθοδοχείο ενθύμιο από την μητέρα μου. Είναι πολύ παληό, πάνω από 50 χρόνια, και μου αρέσει πολύ. Του έβαλα λοιπόν μερικά λουλουδάκια και το ζωγράφισα.
Αν δείτε το έργο μου από κοντά μοιάζει σαν να είναι φτιαγμένο με σπάτουλα. Σε μερικά σημεία το χαρτονάκι ήταν πολύ στενό και έγραφε και το δάχτυλό μου, και η δασκάλα νόμισε ότι χρησιμοποίησα πινέλα. Το μοναδικό σημείο με πινέλο είναι το σχέδιο στο ανθοδοχείο, το οποίο όσο και να προσπάθησα δεν μπορούσα να το κάνω με το χαρτονάκι.
Για να τελειώσω το έργο μου χρειάστηκα 4 ώρες, αλλά το αποτέλεσμα με αποζημίωσε.
Η γραφή μου άρεσε στην δασκάλα.
Εσάς πως σας φαίνεται?

23 σχόλια:

  1. Εριφύλη μου,πολύ καλό.
    Το χρώμα στο λουλούδι έτσι όπως το κοιτώ δεν κάνει διαφορά, μοιάζει σαν ένα άλλο είδος.
    Σιγά την κριτικό τέχνης θα μου πεις!!!!!
    Αλλά έτσι το είδα και άλλωστε ο καθένας έχει την ματιά του στο κάθε έργο.

    Μη το πεις στη δασκάλα και με περάσει τρελή!

    Σε φιλώ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο!
    Εριφύλη μου και δική μου αγαπημένη τεχνική-μ΄αρέσει ηθφή που αφήνει το χαρτόνι,όπως και η σπάτουλα.
    Άσε που το ίδιο θέμα επιλέξαμε:βάζο με λουλούδια κι εγώ.Γενικά μ΄αρέσει να τα ζωγραφίζω.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ γιατί δεν την βλέπω την ατέλεια...? Μου αρέσει πολυ κι έτσι όπως είναι, δε νομίζω οτι χρειάζεται να διορθώσεις κάτι! Άλλωστε είναι το πρώτο σου σε αυτή την τεχνική....να το κρατήσεις για ενθύμιο έτσι όπως είναι!!!!

    Φιλάκια ***

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απίστευτο δεν θα φανταζόμουνα ποτέ ότι αυτό το έργο έγινε με χαρτονάκια , πολύ έξυπνη τεχνική και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα . Συμφωνώ με την drosostalitsa , ούτε εγώ βλέπω να χειάζεται καμμία διόρθωση , είναι πολύ όμορφο ακόμη και τα ροζ λουλούδια πίσω δίνουν την αίσθηση του βάθους . Μπράβο Εριφύλη και σε εσένα και στην καλή δασκάλα σου , καλή συνέχεια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Rena ευχαριστώ πολύ.

    @Γιαγιά Αντιγόνη,καθόλου τρελλή δεν θα σε πει η δασκάλα μου.Το αντίθετο μάλιστα.Για μένα ο καλύτερος κριτής είναι ο κόσμος. ΄Οσο περισσότεροι θαυμάζουν ένα έργο, τόσο "ανεβαίνει" η αξία του. ΄Ολα είναι θέμα γούστου.

    @Eleni την καταβρήκα με τα χαρτονάκια.΄Οσο για το θέμα, θα πρέπει να έχεις καταλάβει ότι έχουμε τα ίδια γούστα.Λατρεύουμε τα λουλούδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Evie σ' ευχαριστώ πολύ καλή μου.

    @drosostalitsa, συμφωνώ μαζί σου. Και εμένα έτσι μου αρέσει, και φυσικά θα το κορνιζάρω γιατί μου θυμίζει αγαπημένα πρόσωπα.

    @Art traveller, σ' ευχαριστώ πολύ.Πραγματικά αυτή η τεχνική μου αρέσει πολύ.΄Οντως η δασκάλα μου είναι πολύ καλή, και θα μάθω πολλά πράγματα μαζί της, το κακό είναι ότι από την άλλη εβδομάδα, ελεύθερος χρόνος "μηδέν".Χαίρομαι που περνάς από το μπλογκοσπιτάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγω ειλικρινα δεν καταλαβα τιποτα Εριφυλη μου....για γινε πιο σαφης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Ρικη καλημέρα.Τι ακριβώς δεν κατάλαβες? Την τεχνική?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βγήκε πολύ όμορφο, νομίζω ότι η τεχνική αυτή σού πάει και θα προκύψουν και άλλα ωραία πράγματα απ'αυτήν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Dodo,μπορεί να μου πηγαίνει αυτή η τεχνική, αλλά πρέπει να δεις τα δάχτυλά μου όταν τελειώνω, ειδικά με τα λεπτά χαρτονάκια.Hand painting.Πάντως έχω αγοράσει πολύ χαρτόνι, οπότε δεν θα το αφήσω να πάει χαμένο.

    @Maddie σ' ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ καλό !! αν δεν το έθιγες το θέμα δεν νομίζω να καταλαβαινε κανείς τίποτα!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εριφύλη μ' αρέσει πολύ το βάζο με τα λουλούδια. Οι δε σκουρόχρωμες μαργαρίτες είναι πολύ καλές, μ' αρέσουν τα πέταλα τους. Αν διορθώσεις, όπως λες, τις ροζ τότε είναι έτοιμο να μπει στην κορνίζα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ!!! Ειδικός δεν είμαι, αλλά... απλά μου αρέσει, και τα χρώματα και το σχέδιο!!!
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν νομίζω ότι βλέπω κάποια ατέλεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εριφύλη πολύ ωραίο.Μπράβο.Δεν βλέπω καμία ατέλεια.Αλλωστε τα λουλούδια στη φύση δεν έχουν όλα την ίδια απόχρωση!!!!Ενδιαφέρουσα ακούγεται η τεχνική χαρτονάκια>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Katerina Galati, painter, ευχαριστώ πολύ. Το γεγονος ότι αρέσει, επιβεβαιώνει ότι τα πάω καλά στα μαθήματα.Δεν νομίζω ότι θα συγκριθώ ποτέ μαζί σου Κατερίνα, να σε φτάσω ίσως....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @H.Constantinos, Καλώωωωωωωωωωωωως τον, καλωσόρισες φίλε μου.Μας έλειψες ειλικρινά από την παρέα.Ελπίζω το ταξίδι σου να ήταν ευχάριστο και ανανεωτικό. Περιμένουμε το νέο σου πόστ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ Χρυσάνθη, χαίρομαι που σου αρέσει, πραγματικά η τεχνική είναι πολύ ενδιαφέρουσα.Πως σου φάνηκε το one stroke live?Εγώ στην αρχή δεν μπορούσα να γράψω σχόλια. Και θέλω να μου λύσεις μία απορία.Τί ώρα κοιμάσαι το βράδυ, γιατί βλέπω τα σχόλια σου στην ανάρτησή μου έχουν γίνει στις 3:26 το πρωί!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υποκλίνομαι!!!!!Ειναι υπέροχο!!!!!φοβερή τεχνική αλλά και τι καταπληκτικη η δημιουργός του!!!Μπράβο Εριφύλη σε θαυμάζω για όλα οσα φτιάχνεις!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή