Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

Ανακύκλωση-Τσαντάκι για την θάλασσα


Φίλοι μου γειά σας, Σας ζητώ χίλιες φορές συγνώμη για την απουσία μου, αλλά ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου.Λίγο οι μαζεμένες δουλειές τις εποχής, λίγο η ζέστη, λίγο τα Σ/Κ που πηγαίνουμε στην θάλασσα, λίγο η τεμπελιά, χάθηκα.

Προτιμούσα όμως να σας επισκέπτομαι και να διαβάζω τα νέα σας, παρά να κάνω αναρτήσεις.

Από κατασκευές έχω πολλές, το έχω ρίξει στην ανακύκλωση τώρα τελευταία. Μία από τις ανακυκλωμένες δημιουργίες μου είναι και η σημερινή ανάρτηση.
΄Ηθελα ένα τσαντάκι, για να βάζω μέσα το βιβλίο που παίρνω στην παραλία (δεν είναι και μικρό, 780 σελίδες έχει) για να μην λερώνεται, το κινητό μου και τα γυαλιά μου.

Καθώς λοιπόν έκανα βόλτα στο you tube έπεσα επάνω στις τσάντες που είναι φτιαγμένες από πλαστικές σακκούλες του super market. Αυτό ήταν. Από σακκούλες άλλο τίποτα. Προσοχή όμως, όχι τις ανακυκλωμένες, να μην πάει ο κόπος χαμένος, τις πλαστικές. Πήρα λοιπόν ψαλίδι, βελονάκι Νο 6, και ιδού το αποτέλεσμα.

Για πρώτη, καλή είναι. Τώρα φτιάχνω στην κόρη μου μία λευκή (ολόλευκη) και θα την στολίσω με ένα ρόζ λουλούδι και κοχυλάκια. Μόλις την τελειώσω θα σας την δείξω.
Για να δείτε τον τρόπο κατασκευής της, κοιτάξτε εδώ

24 σχόλια:

  1. Δεν το πιστεύω! Τέτοιες τσάντες έφτιαχνε η μητέρα μου για τα ψώνια της. Μιλάω για τέλη '70 αρχές '80! Τότε η πλαστική σακούλα δεν ήταν διαδεδομένη και δύσκολα έβρισκε πρώτη ύλη.Τότε επίσης τα σούπερ μάρκετ δεν υπήρχαν και πήγαινε κάθε μέρα στον μπακάλη.Με γύρισες πολλά χρονιά πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εριφύλη μου ,πέρασα αμέσως που σε είδα γιατί χάρηκα!!
    μα..πού χάθηκες;
    Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι. Πάντα μια ομορφιά μάς προσφέρεις.
    Να περνάς καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μου θύμισες, όταν ήμουν μικρή η μητέρα μου έφτιαχνε συνέχεια τέτοια τσαντάκια και χαλάκια από τις πλαστικές σακούλες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο έγινε το τσαντάκι σου.Και το βιβλίο βρήκε την ...θέση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια ιδέα!!!Θα προσπαθήσω να φυιάξω και εγώ!!!Ευχαριστούμε για το link

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η γιαγιά μου και η μαμά μου, έφτιαχναν χαλάκια από πλαστικές σακούλες!! Τι αναμνήσεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια!!! μπράβο πολύ όμορφη!!! θα φτιάξω κι εγώ αύριο χεχε
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΜΑΣ ΘΥΜΗΣΕΣ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ ΤΗΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασυνήθιστο για εμένα καλή μου φίλη. Μου αρέσει πολύ, τα δε χρώματα της ιδανικά για την παραλία!
    Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Maria villioti, χαίρομαι που προκαλώ ευχάριστες αναμνήσεις.Δεν ήταν καλύτερα τότε, που δεν υπήρχαν τόσες σακκούλες πλαστικές?Σήμερα όπου και να στρέψεις τα μάτια σου, θα δεις το πλαστικό σε όλη του την "μεγαλοπρέπεια" να βρωμίζει τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Μαριάνθη, καλημέρα φίλη μου.Ειλικρινά χαίρομαι που έλειψα σε κάποιους.Αυτό σημαίνει ότι προσφέρω κάτι καλό.Πραγματικά χάθηκα.Αλλά ξέρεις πως είναι αυτή η εποχή και όταν μάλιστα εργάζεσαι!!!΄Εχω μπλέξει και με κάτι συλλόγους (λαογραφικό και γυναικών)και πού χρόνος ελεύθερος.΄Ηρθε το γλυκό και έδεσε που λένε.Κατασκευές κάνω πάντα, το μπλόγκιν έρχεται σε δεύτερη μοίρα.Καλό καλοκαίρι και σ'εσένα φίλη μου.
    Ξέχασα, πολύ γλυκούλης ο Ναπολιτάνος μάγειρας, έμεινε καθόλου "μακαρονάδα"?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @rena,οι αναμνήσεις είναι όντως ανεκτίμητες.Προσωπικά θυμάμαι μόνο τα πατάκια από κουρέλια και το δίχτυ που χρησιμοποιούσαν για τα ψώνια.Η μητέρα μου εκτός από νοσοκόμα ήταν και μοδίστρα και είχε φτιάξει μία μεγάλη τσάντα από καραβόπανο για τα ψώνια της Λαϊκής για να μην σκίζεται όπως έλεγε.Αναμνήσεις.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @para-kelsoscooks,όντως το βιβλίο βρήκε την θέση του.Το πρόβλημα ήταν όταν φεύγαμε από την θάλασσα, που οι πετσέτες ήταν βρεγμένες, και έπρεπε να το βάζω σε μία πλαστική σακούλα.Δεν μου άρεσε καθόλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Εφη, Αναμνήσεις...γλυκειές.Αχ, αυτές οι γιαγιάδες και οι μαμάδες τι έφτιαχναν με τα χρυσά τους τα χεράκια......΄Επερναν κουρελάκια και τα έκαναν κομψοτεχνήματα.Εμείς τι θα αφήσουμε κληρονομιά στα εγγόνια μας για να μας θυμούνται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Asteri, Μαράκι δεν αμβιβάλλω καθόλου ότι θα την φτιάξεις και μάλιστα πολύ καλύτερη από την δική μου.Σου προτείνω, τώρα που ξέρω φυσικά, να χρησιμοποιήσεις μόνο ένα το πολύ δύο χρώματα.΄Εφτιαξα ένα πράσινο τσαντάκι για το κινητό και τα τσιγάρα μιας φίλης και έγινε πανέμορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @nemecis, από ιδέες εγώ άλλο τίποτα, χρόνο δεν έχω.Σου συνιστώ να το δοκιμάσεις.Είναι διασκεδαστικό και αγχολυτικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @rena christodoulou, Αναμνήσεις!!!!!΄Οταν είμασταν παιδιά, φτιάχναμε στο σχολείο στο μάθημα των Οικοκυρικών (που το θυμήθηκα τώρα?)τσαντάκια με χόρτο χειροτεχνίας.Πιστεύω να το πρόλαβες και εσύ.Σ'ευχαριστώ πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Evie μου, σ' ευχαριστώ πολύ.Θα ήταν ακόμα καλύτερο αν χρησιμοποιούσα μόνο λευκό και γαλάζιο, αλλά δεν εύρισκα εκεί που ήμουν λευκές σακούλες.Είχαν μόνο μπλέ και πράσινες.Οι λευκές ήταν ευγενική προσφορά από φίλες.Καλό καλοκαίρι σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΡΙΦΥΛΗ!!!!!
    ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑ, ΟΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΣΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΥΡΕΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΑΝ ΟΙ ΜΑΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΗΣΕΣ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι μου θύμησες!!Η μαμάμ ου έκαμνε μικρά πατάκια για τις πόρτες με νάυλον κάλτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν το πιστεύω ότι αυτή η όμορφη τσαντούλα είναι φτιαγμένη από σακούλες!!! Απίστευτο! Τρομερή ιδέα!!
    Πολλά φιλιά - Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ έξυπνο και πρακτικό!! Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εξυπνη ιδεα.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα να εχεις απο καρδιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ.\ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΛΟΓΩ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή