Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Τεχνική χαρτοπετσέτας

Συνεχίζω φίλοι μου, ακάθεκτη τις κατασκευές μου για να προλάβω τις εορτές του Πάσχα. Τελείωσα ένα ρολόι, και έχω μισοτελειώσει τα κεριά. Σας βάζω κάποια να τα δείτε, για να μου πείτε άν και τι μπορώ να τους προσθέσω. Εχω σκεφτεί κάτι, αλλά και άλλες γνώμες δεν θα ήταν ασχημες.
Επίσης τελειώνω και ένα κολιέ Εθνίκ που θέλω να το κάνω δώρο σε μία καλή φίλη. Αυτά τα έχω και στεγνώνουν γιατί τώρα τον χειμώνα ο χαρτοπολτός δεν στεγνώνει εύκολα.

Θα μου πείτε δεν έχεις άλλη δουλειά να κάνεις? Αν έχω λέει.Με αυτά όμως ξεδίνω. Αντί να πάω στον ψυχολόγο κανω εργοθεραπεία. Και πιστέψτε με είναι αποτελεσματική και λιγότερο δαπανηρή. Και όπως λέει και η Πετρούλα.....μόλις τελείωσαααα. Φιλιά.

15 σχόλια:

  1. Μπράβο σου κοπέλα μου!!!!
    Τι να πω το ένα είναι καλύτερο από το άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μα για πες μου σε παρακαλω τις χαρτοπετσετες που τις βρισκετε;
    Κι ο χαρτοπολτος τι ειναι;

    Περιτο να σου πω οτι οι δημιουργιες σου ειναι τελειες
    Ειδικα το ρολοι


    ΥΓ Μη με παρεξηγεις οταν δεν απαντω στις σχετικες με μαγειρικη αναρτησεις σου
    Εχω μια αντιπαθεια σ αυτο τον τομεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα μου αρέσουν αλλά το ρολόι είναι εκπληκτικό!
    Μπράβο σου.
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. neli έχω ξετρελλαθεί με όλα αυτά που βλέπω στα διάφορα μπλόγκς και προσπαθώ να "φτάσω" το επίπεδό τους.

    Ρίκη, κάποιες χαρτοπετσέτες τις αγοράζουμε από το Σούπερ μάρκετ.Κάποιες πιο εξειδικευμένες και πολύπλοκες και τα ριζόχαρτα, τα αγοράζουμε από τα καταστήματα με είδη χομπύ. Μπές στο Http://www.decomagia.gr ή www.afroditishobby.gr ή www.artandhobby.gr, www.pacoartcenter.gr. ΄Ολα αυτά είναι καταστήματα με είδη για ντεκουπαζ, ζωγραφική, γενικά χόμπυ.
    Ο χαρτοπολτός είναι σκόνη χαρτιού σε σακκουλάκια των 500 γρ. που την αναμειγνύεις με νερό και φτιάχνεις ένα ζυμάρι σαν αυτό της πλαστελίνης. Μπορείς να φτιάξεις με αυτό ότι φανταστείς. ΄Οτι βλέπεις γύρω σου μπορείς να το κατασκευάσεις με αυτό το υλικό.Το βάφεις με ακρυλικά χρώματα το βερνικώνεις και απολαμβανεις τις δημιουργίες σου.Φαντασία χρειάζεται.Από αυτή διαθέτεις άφθονη.Στο μπλόγκ μου σε παλαιότερες αναρτήσεις έχω οδηγίες για το πως φτιάχνουμε τον χαρτοπολτό.Διαδικασία και μικρά μυστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eva F. ευχαριστώ πολύ.Και εσύ να είσαι καλά να μας πλουτίζεις με τις γνώσεις σου. Καλά, το ρολόι σου με την γατούλα ΑΠΑΙΧΤΟ. Δεν το είχα προσέξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eίναι όλα τέλεια, είσαι χρυσοχέρα.
    Το ρολόι είναι καταπληκτικό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα πολύ όμορφα! το ρολόι μου κάνει λίγο πιο πολύ κλικ :))) αλλά και τα κεριά θα είναι κρίμα να καούν :(

    Φιλιά
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oλα είναί πολύ ωραία. Και το ρολόι κορυφή.
    Τα κεράκια είναι φανταστικά για δωράκια.
    Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα είναι πανέμορφα!! Μπράβο Erifili!!!
    Τα κεράκια ειδικά είναι υπέροχα! Βγαλμένα θαρρείς από άλλη εποχή!! Πράγματι, πολύ ωραία ιδέα για δώρο τώρα το Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ πώς μ΄αρέσουν οι πασχαλίτσες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. auta me ta kounelakia/lagoudakia kai to proto mpoukali apo ta allo sou post einai apla korifaia!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εμένα κλικ μου κάνανε τα κεράκια!!
    Τέεεεελειααα!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κορίτσια σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ. Θα ήθελα να απαντήσω σε κάθε μία ξεχωριστά αλλά ο γιατρός διέγνωσε αυχενικό (3 δίσκοι με πρόβλημα) και μου έχει φορέσει κολλάρο.΄Οπως καταλαβαίνετε δεν μου είναι εύκολο να γράφω στον υπολογιστή γιατί με πονάει η μισή πλάτη μου. Αφήστε την ζάλη που έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το ρολόι είναι υπέροχο! Και τα κεράκια μοναδικά και πανέμορφα! Μπράβο erifili μου χρυσοχέρα!
    Σου ευχομαι γρήγορα περαστικά, να προσέχεις τον εαυτούλη σου και να φυλάγεσαι..
    Καλό Σαβ/κο
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ολα πανέμορφα!!!!
    Εριφύλη μπραβο σου εχεις όρεξη και φτιαχνεις τελεια πραγματα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή