Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Μάθημα 4ο- Χρώμα

Ακρυλικα σε χαρτί 25 Χ 35

Το μάθημα αυτό είχε σαν θέμα μία Νεκρή Φύση. ΄Επρεπε να ζωγραφίσουμε ένα μήλο και μία κανάτα επάνω σε ύφασμα, με έντονο φως από αριστερά. Τα χρώματα που έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε ήταν Μαύρο + άσπρο + ένα χρώμα βασικό.
Επέλεξα να χρησιμοποιήσω Μαύρο, άσπρο και κόκκινο. Τα χρώματα είναι ακρυλικά.
Δεν ξέρω κατά πόσο έχω πετύχει την άσκηση γιατί δεν έχω πάρει ακόμα τις διορθώσεις. Νομίζω όμως ότι έπρεπε να χρησιμοποιήσω και λίγο πιο σκούρο κόκκινο στο μήλο. Δεν είμαι και τόσο ενθουσιασμένη ούτε όμως και απογοητευμένη. Προσωπικά μου φαίνεται "καλό".
Περιμένω τα σχόλιά σας, που θα με βοηθήσουν να διορθώσω τα λάθη.

8 σχόλια:

  1. Εριφύλ,πολύ καλό σου βγήκε!Το δικό μου ήταν χάλια,είχε πολλές ελλείψεις και λάθη.
    Μη μου παραπονιέσαι,μια χαρά τα πας!Είπαμε,το έχεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εριφυλη τι να σου πω, δεν βρισκω ψεγαδι...
    ΦΙλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΕΡΝΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΜΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.
    ΕΣΥ ΕΓΙΝΕΣ ΠΡΩΤΗ!!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΒΡΗΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @eleni πραγματικά μου δίνεις κουράγιο, γιατί ομολογώ πως τα έχω βρει λίγο σκούρα. Κάπου έχω μπερδευτεί.Θα συνηθίσω όμως....

    @Ρίκη μου και εμένα μου αρέσει.Δεν ξέρω όμως τι θα πει η Μαριέλα.΄Αν δηλαδή πέτυχα την άσκηση/.

    @Σκρουτζάκο Καλησπέρα.Ευχαριστώ για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Dodo μια παροιμία λέει"μ'ότι δάσκαλο καθήσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λοιπόν, από τεχνικής άποψης δεν ξέρω (σκιές κλπ), αλλά ως αποτέλεσμα γενικά είναι πανέμορφο!!! Τα χρώματα που έβαλες είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εριφύλη, μ' αρέσει η επιλογή των χρωμάτων που έκανες και το αποτέλεσμα είναι όμορφο, ίσως θα ήθελε να τονίσεις λίγο το δεξί πλάι της κανάτας ώστε να ξεχωρίζει από το ύφασμα. Καλή συνέχεια και πολλές δημιουργίες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή