Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μάθημα 5ο- Τεχνικές

Ακουαρέλες και λαδοπαστέλ, Χρώμα Πράσινο και Κόκκινο

Σήμερα το μάθημα ήταν αφιερωμένο στις Τεχνικές. Το θέμα ήταν ένα μήλο. ΄Επρεπε να το ζωγραφίσουμε με Ακουαρέλες και λαδοπαστέλ, με ακρυλικά και παστέλ και ακρυλικά με σφουγγάρι. Από τις τρεις τεχνικές λάτρεψα την ακουαρέλα με τα παστέλ. ΄Ισως ήταν το χρώμα, ίσως η ακουαρέλα, το αποτέλεσμα πάντως μου αρέσει πάρα πολύ. Για τα άλλα δύο δεν τρελλαίνομαι κιόλας.........
Ακρυλικά και λαδοπαστέλ, χρώμα Πορτοκαλί και μπλέ


Ακρυλικά και σφουγγάρι, Χρώμα Μώβ και κίτρινο

Σήμερα το πρωί είχαμε διακοπή ρεύματος από τις 7 μέχρι τις 12 οπότε κάθησα και ζωγράφισα.
΄Εφτιαξα και μία εικόνα με ντεκουπάζ σε κεραμίδι, αλλά επειδή είναι πολύ μεγάλη δεν την έχω τελειώσει ακόμα. Θα σας την δείξω μόλις την τελειώσω, για να μην λέτε ότι με έχει απορροφήσει μόνο η ζωγραφική.


8 σχόλια:

  1. Είσαι απίστευτη,έκανες όλα αυτά και ντεκουπάζ σε κεραμίδι,μπράβο ενέργεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία είναι όλα!!Αλλά προτιμώ με τα λαδοπαστέλ!Δεν ξέρω ακριβώς γιατί, αλλά μ αρέσει περισσότερο!(Ζωγράφιζα κι εγώ παλιά με λαδοπαστέλ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Εριφύλη των καλών τεχνών! Ο πρώτος πίνακας μου αρέσει πιότερο των άλλων που είναι δεόντος κι αυτοί εκφραστικοί.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δηλαδη ετσι και ειχε διακοπη λιγες ωρες ακομα φανταζομαι τι θα ζωγραφιζες.Εμενα μου αρεσει λιγο περισσοτερο απο τους τρεις ο πρωτος πινακας.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και το κίτρινο/μωβ μ'αρέσει- όχι μόνο το πορτοκαλί/γαλάζιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Rena δεν θέλω να παινευτώ αλλά ζωγραφίζω πολύ γρήγορα, αυτό που με δυσκολεύει ακόμα είναι να φτιάξω τα χρώματα.΄Οσο για το ντεκουπάζ, μου αρέσει πολύ γιατί έχει σχέση με την ζωγραφική.

    @Athina και εμένα, όσο τα δουλεύω τα λαδοπαστέλ, τόσο περισσότερο μου αρέσουν.

    @Μαριάνθη, έχεις ίδιο όνομα με την αδελφή μου, ο πρώτος έχει και όμορφα χρώματα, ίσως γι'αυτό.

    @Δημιουργία μου, όσες ώρες και να είχε διακοπή ακόμα δεν θα έκανα τίποτα, γιατί με την εικόνα ήρθα και κόλλησα.Την έφτιαξα σε πραγματικό κεραμιδι και δεν ξέρω πως να κόψω το επάνω μέρος ή πως να το διακοσμήσω τέλος πάντων.Θα βάλω ανάρτηση να μου πείτε την γνώμη σας.

    @Dodo, καλό είναι και το πορτοκαλί-γαλάζιο, δεν ξέρω πως θα γινόταν άν είχα αντιστρέψει τις αποχρώσεις.Πάντως έτσι είναι πιο "ζεστό" νομίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. όμορφα και τα 3 αλλά μου αρέσει πιο πολύ το 1ο :)))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδες τι όμορφες τεχνικές!Πολύ όμορφα έγιναν!
    Η ίδια μου άρεσε περισσότερο
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή