Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Σας ευχαριστώ.

Φίλοι μου καλημέρα σας. Πέρασα σήμερα στα γρήγορα από το μπλογκοσπιτάκι μου "να ανοίξω λίγο τα παράθυρα να μπεί καθαρός αέρας να μην μυρίζει κλεισούρα" και είδα ότι είχατε περάσει για καφεδάκι. Σας ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σας λόγια.Είσαστε οι καλύτερες τονωτικές ενέσεις. Για πολλούς λόγους. ΄Ενας από αυτούς είναι ότι σήμερα τελειώνουν τα μαθήματα κοσμήματος. Καί ξέρετε κάτι? Θα μου λείψουν. Θα μου λείψει η καλή παρέα. Είμασταν μία φοβερή ομάδα.
Η μία κοπέλα καλύτερη από την άλλη. ΄Οσο για δημιουργίες? Τι να σας λέω.Χάρμα οφθαλμών.Πραγματικά στεναχωριέμαι. ΄Ομως θα ξεκινήσουμε πάλι άλλα μαθήματα. Μάλλον ζωγραφική.Οπότε καταλαβαίνετε. Θα υποστείτε πάλι τις νέες μου ανησυχίες.΄Ομως σας αγαπώ γιατί κάθε τι καινούργιο το αγκαλιάζετε πάντα με πολύ αγάπη.
Τώρα πρέπει να φύγω. Τα παράθυρα κλείνουν, η πόρτα κλειδώνει.Το κλειδί δεν το παίρνω μαζί μου. Το αφήνω στην γνωστή θέση να μπαίνετε να πίνετε το καφεδάκι σας και να μου ποτίζετε τα λουλούδια.
Φιλάκια σε όλους. Τα ξαναλέμε σύντομα.

1 σχόλιο:

  1. Καλη εβδομαδα να εχεις και καλη δυναμη.Μην στεναχωριεσαι για τα μαθηματα που τελειωσαν, σιγουρα κατι αλλο εξισου δημιουργικο θα βρεις να κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή