Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Το κέικ της κόρης μου

Φίλοι μου καλημέρα σας. Μου έχετε λείψει πολύ. Δυστυχώς όμως αυτή την εποχή έχω πολύ δουλειά και το βράδυ γυρίζω κατάκοπη στο σπίτι, οπότε καταλαβαίνετε. Που χρόνος και διάθεση για σερφάρισμα.
Τώρα που μιλάμε είμαι στην δουλειά. Είπα όμως να κάνω ένα διαλειμμα από τα ισοζύγια και τα καθολικά, για να ξεκουραστώ. Και σκέφτηκα να σας δώσω μία συνταγή για ένα κέικ που έφτιαξε η κόρη μου, η οποία εκτός από πολύ καλή μητέρα (άποψη των άλλων και όχι μόνο δική μου), είναι και πολύ καλή και ευφάνταστη μαγείρισσα. ΄Οποια συνταγή και άν φτιάξει πάντα την αλλάζει σύμφωνα με το δικό της γούστο. Τελευταίο της δημιούργημα ήταν ένα κέικ με γιαούρτι το οποίο έγινε ανάρπαστο.Να φανταστείτε εγώ δεν πρόλαβα να φάω. Θα σας δώσω λοιπόν την συνταγή, χωρίς φωτογραφία όμως.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου