Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

Μάθημα 6ο- Χρώμα

Ακρυλικά σε χαρτί 25 Χ 35

Σ' αυτό το μάθημα ασχοληθήκαμε με το πρώτο ζευγάρι συμπληρωματικών χρωμάτων το κόκκινο και το πράσινο. Τι να σας πω. Δυ-σκο-λεύ-ομαι. Πρόβλημα σοβαρό με τα χρώματα. Κάνω υπομονή γιατί είμαι ακόμα στην αρχή. ΄Οταν όμως φτάσω στο 40ο (τεσσαρακοστό) και είμαι στην ίδια κατάσταση, πράγμα που θα σημαίνει ότι είμαι ανεπίδεκτη μαθήσεως, θα αγοράσω έτοιμα για να μην πλαντάζω.
Το θέμα που λέτε ήταν μία τουλίπα. Επειδή όμως η δασκάλα μας είναι καλή, μας είπε ότι αν θέλουμε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και θέμα της επιλογής μας. Επέλεξα που λέτε κάτι πάλι από το φυτικό βασίλειο, μία παπαρούνα (δεν έφυγα από το θέμα) που την είχα δει εδώ και πολύ καιρό και την είχα στα "υπ' όψιν".
Χρησιμοποίησα κόκκινο, πράσινο, λίγο κίτρινο, λίγο μπλέ και λίγο μαύρο.Α, και ελάχιστο λευκό.Δεν σας είπα, μάθαμε και το χρωματικό υπόστρωμα, κάτι πολύ καλό αλλά μέχρι τώρα άγνωστο σ'εμένα.Και να φανταστήτε κάναμε και μαθήματα ζωγραφικής με τα ΝΕΛΕ...........
Ιδού λοιπόν το έργο μου. Πως σας φαίνεται?

13 σχόλια:

  1. Πραγματικά είναι υπέροχο!!! Δεν καταλαβαίνω γιατί λες πως έχεις πρόβλημα με τα χρώματα εγώ ξεχωρίζω ήδη 5 κόκκινα και περίπου τα ίδια σε πράσινο!!! Πόσες αποχρώσεις του κόκκινου έπρεπε να πιάσεις?
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εριφύλη,γιατί παραπονείσαι;
    Κι εγώ βλέπω διάφορες αποχρώσεις κόκκινου και πράσινου.
    Είναι πολύ όμορφο,τα λουλούδια είναι από τα αγαπημένα μου.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Φίλες μου, για να πετύχω εκείνο το πορτοκαλοκόκκινο και το πρασινολαδί είδα και έπαθα.΄Ασε εκείνο το κοκκινομώβ στο φόντο.Το αποτέλεσμα μου αρέσει, με τα χρώματα δεινοπαθώ μέχρι να τα φτιάξω.Να είσαστε καλά που μου δίνετε κουράγιο.
    Το καλό μ' εμένα είναι ότι δεν καταθέτω ευκολα τα όπλα. Είμαι πεισματάρα.Αιγόκερως βλέπετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μια χαρά είναι αφού λες ότι είναι και στην αρχή των μαθημάτων τι σκας;;Κι αφού είσαι και πεισματάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρά το βλέπω ... σιγά σιγά θα τα μάθεος όλα :))
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πού και να μην είχες πρόβλημα, τί θα έκανες δηλαδή; Είναι καταπληκτικό το έργο σου, μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σημασία έχει να σού αρέσει το αποτέλεσμα, και ας "δεινοπαθείς", όπως γράφεις, μέχρι να φτιάξεις τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα εξοικειωθείς σιγά σιγά Εριφύλη μου με το χρώμα.. άφηνέ το και λίγο στην τύχη του (ελπίζω να μη με μαλώσει η δασκάλα;) όπως σου βγαίνει στην παλέτα, δεν χρειάζεται να ελέγχεις και την παραμικρή απόχρωση που σου βγαίνει γιατί αλλιώς θα πήξεις! Η δεύτερη φορά θα είναι πολύ πιο ξεκούραστη.. θα δεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βρε πατρίδα γιατί γκρινάζεις;
    Τα αγαθά κόπους κτώνται. Η δικιά μου άποψη είναι
    να μην μας λες τι κάνεις και πως το κάνεις.Ασε να κρίνουμε μόνοι μας αν μας αρέσει η οχι.Για το μάθημα αυτό τη λέει η δασκάλα;Το χει δεί εχει κάνει διορθώσεις η είμαστε εμείς οι πρώτοι; αν όχι κατ΄ εμε είναι λάθος αυτό που κάνεις α) γιατί την υποτιμάς και β) γιατί οτι και να σου πούμε εμείς λάθος μπορεί να σε κατευθήνουμε.
    Χάνετε η μαγεία βρε πατριώτισσα.
    Έχεις και το αρχαίο θέατρο του Ορχομενού δίπλα τωρα το παρατηρησα. Απο τον ορχομενο είσαι βρε;.
    vasiliki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εριφύλη μου, δεν χρειάζεται να πελαγώνεις με τα χρώματα, έχεις μπροστά σου πολλά μαθήματα ακόμα και θα δεις ότι από ένα σημείο και μετά θα σου βγαίνει πιο ελεύθερα και "εύκολα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή