Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Χαρτοπολτός

Φίλοι μου καλημέρα. Σήμερα σας λέω λίγο αργά την καλημέρα διότι όπως γνωρίζετε οι περισσότεροι για μας τους εργαζόμενους το Σάββατο είναι μία ημέρα για εργασία στο σπίτι.Προσπαθούμε αυτά που κάνουν οι άλλοι όλη την εβδομάδα να τα κάνουμε σε ένα Σ/Κ.
Η μέρα σήμερα είναι συννεφιασμένη, όμως εμένα μου άρέσει, επειδή έχει δροσιά και μπορώ να κανω τις δουλιές μου με άνεση.
Αν και έχω σηκωθεί από τις 6,30 το πρωί, ακόμα δεν έχω ασχοληθεί με το σπίτι. Είχα επείγουσες και άνευ αναβολής εργασίες εκτός σπιτιού. Πάντως την υπόσχεσή μου δεν την ξέχασα. Μόλις η φωτογραφική μου φορτίστηκε, τράβηξα μερικές φωτο από τις "δημιουργικές μου ανησυχίες".
Είναι κάποια κοσμήματα που έχω φτιάξει, εξ ολοκλήρου χειροποίητα, με χαρτοπολτό.
Θα προσπαθήσω να σας τα δείξω, δεν ξέρω όμως αν θα τα καταφέρω με την παρουσίαση. Αλλού θέλω να βάλω τις φωτό και αλλού πάνε. Τέλος πάντων! Κάθε αρχή και δύσκολη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου