Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ενα δωράκι για τις χρυσοχέρες φίλες μου



Να μαι πάλι εδώ. Τι να σας πω! Καλύτερα να έκοβα το γκαζόν στον κήπο παρά που προσπαθούσα τόσες ώρες να βρω νέο Πρότυπο και background. Θα έκανα και γυμναστική και δεν θα ήταν ανάγκη να πάω στο γυμναστήριο. Καλέ μούδιασε ο π..... μου. Τέλος πάντων. Κάπου κατέληξα, όχι πως τρελλαίνομαι κιόλας, αλλά για σήμερα φτάνει. Δεν χάθηκαν δα και οι μέρες.Από αύριο θα ξεκινήσω πάλι τις επισκέψεις στα μπλογοσπιτάκια και όλο και κάποια ιδεούλα θα πάρω.Σε ανταπόδωση λοιπόν των ιδεών και εγώ θα σας δείξω ένα κολιεδάκι απλό, που μπορείτε και εσείς οι χρυσοχέρες να το φτιάξετε. Μην βάλετε χάντρα από χαρτοπολτό, αγοράστε μία έτοιμη,

5 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο το background, μου αρέσει που είναι φθινοπωρινο!
    Το κολιέ καταπληκτικό και τα χρώματά του ταιριάζουν με την εποχή επίσης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ παλι σε δυσκολα μας βαζεις!!!!Δωσε και κανενα tips βρε φιλεναδα να μπορεσουμε να κανουμε και μεις κατι παρομοιο!!!!

    ααα το background αυτο μου αρεσει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες μου τι ακριβώς tips θέλεις και το έχεις σε χρονο dt. Όσο για το background και εμένα μου αρέσει τώρα που το βλέπω με το φως της ημέρας.΄Οσο για το κολιέ σαν πρώτο βήμα πήγαινε στο βιβλιοπωλείο και πάρε ένα σακκουλάκι χαρτοπολτό. Μόλις το πάρεις τα ξαναλέμε, γιατί τώρα σειρά έχει το γκαζόν.Πρέπει να το κόψω πριν βρέξει πάλι.Περιμένω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θαυμάσιο και πολύ απλό.Μπορείς με τεχνιτή πορσελάνη να φτιάχνεις διάφορα σχηματάκια σε καλουπάκια απο συσκευασίες διάφορες ή να με χαρτονάκι να χτιάχνεις διάφορα σχήματα.Μπράβο κούκλα μου πολύ μου αρέσει η δημιουργηκότητα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου αχτίδα για τα καλά σου λόγια.Μου δίνεις κουράγιο να συνεχίσω και τα μαθήματα και τις κατασκευές.Γιατί δεν σου κρύβω ότι καθώς επισκέπτομαι τα διαφορα blog και βλέπω τι φτιάχνουν απελπίζομαι,Αισθάνομαι πολύ φτηνή,

    ΑπάντησηΔιαγραφή