Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ενα " ευχαριστώ" στην Νένα και την Νατάσσα

Καλήμέρα σας και πάλι.Κρύο σήμερα το πρωί και όπως πάντα αυτή την εποχή όλοι προβληματιζόμαστε με το τί θα φορέσουμε. Νομίζω ότι ένα μπουφανάκι τζήν κάνει καλή δουλειά. Τι είπατε? ΄Οχι όχι. Δεν θα σας κάνω ενδυματολογική συζήτηση. Σήμερα θέλω να ευχαριστήσω την Νένα και την Νατάσσα, που με πολύ υπομονή με βοηθάνε στα πρώτα μου βήματα στο blogging έτσι ώστε να μπορέσω να ξεπεράσω κάποιες δυσκολίες που συναντώ.' Ισως να ισχύει αυτό που λένε πως ότι μάθεις μικρός το μαθαίνεις καλά. ' Εγώ το άθλημα το ξεκίνησα μεγάλη οπότε όλο και κάτι δεν "πιάνω" εύκολα. Νένα μου σε ευχαριστώ.Πως το βλέπεις το background? Νομίζεις πως κάπου θέλει διόρθωση?Νατασσούλα μου και εσένα σε ευχαριστώ για την υπομονή σου. Νομίζω όμως ότι κάτι φταίει που δεν μπορώ να κάνω την υπερσύνδεση. Πάντως στην σελίδα μου "κάτω και δεξιά όπως την βλέπουμε" δεν υπάρχει το κουτάκι που λές.Κορίτσια χίλια ευχαριστώ και πάλι. Θα τα πούμε το απόγευμα διότι τώρα πρέπει να πάω στην δουλειά. Να έχετε μία καλή μέρα!Α

2 σχόλια: