Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2009

Τεχνική χαρτοπετσέτας



Στα μαθήματα κοσμήματος που κάνουμε μαθαίνουμε και την τεχνική της χαρτοπετσέτας. Πριν την προσαρμόσουμε έπάνω στα κοσμήματα, μαθαίνουμε την διαδικασία σε μεγαλύτερα αντικείμενα. 'Ετσι και εγω σαν πρώτο μάθημα την εφαρμοσα σε ένα πιατάκι τοίχου.
Τι να σας λέω! Από το πολύ πέρασμα ήρθε η χαρτοπετσέτα και ξέβαψε και έβαψα το πιατάκι κόκκινο.Φυσικά για κρέμασμα στον τοίχο ούτε λόγος.Θα το κρατήσω όμως για ενθύμιο.
Η δεύτερη απόπειρα έγινε σε ένα βαζάκι ρεσώ. Μπορώ να πω ότι κάτι έκανα. Νομίζω όμως ότι το γκλίτερ δεν χρειαζόταν. Καλύτερα θα ήταν να είχα βάλει σμάλτο.
Δεν πειράζει. Το επόμενο. Όπως λέει και η φίλη μου η Νένα όταν ξεκινήσεις το decoupage δύσκολα σταματάς. ΄Ετσι όπως πάω εγώ στο τέλος θα βάψω και το αυτοκίνητο.

9 σχόλια:

  1. Καθε αρχη και δυσκολη δε λενε? Εξαλλου αν δεν χαλασουμε και κατι πως θα μαθουμε?
    Καλο Σαββατοκυριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ Δημιουργία.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα και σ' εσάς και σας ευχαριστώ πολύ,εσένα Δημιουργία και εσένα Σκρουτζάκο για το κουράγιο που μου δίνετε.Οσο για σένα JK καλώς όρισες.Δεν σου κρύβω ότι το "πάω" πολύ το blogoσπιτάκι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε αρχή και δύσκολη,αλλά το βαζάκι πολύ καλό βγήκε!Την επόμενη φορά ζωγράφισε και λίγο φόντο-στο λέω,γιατί φέτος έμαθα κι εγώ και φτιάχνουμε το φόντο,ώστε να ενσωματώνεται πλήρως το χαρτί.
    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εριφυλη μου,καλη η προσπαθεια σου.εγω δε θα εβαζα γκλιτερ ετσι αλλα θα εκανα περιγραμμα με γκλιτερ στα λουλουδακια και στα φυλλα.θα συμφωνησω και με την ελενη να βαλεις και λιγο χρωμα.θα θελα παντως να δω και κατι απο την ελενη με το χρωμα για φοντο σε καποια δημιουργια της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νένα,μπορείς να δεις κάποια στο:www.aromacooking.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσια έχετε δίκιο.Η δασκάλα μας είπε με ένα σφουγγαράκι να βάζουμε γυρω γύρω σμάλτο ή χρωμα ακρυλικό. Εγώ έκανα βλακεία και έβαλα γκλιτερ.Καλύτερα θα ήταν να είχα κάνει περίγραμμα με μαύρο χρώμα στα φύλλα και τα λουλουδάκια αλλά επειδή δεν ήμουνα σίγουρη για το αποτέλεσμα έβαλα γκλίτερ και βλέπετε τα χάλια.Δεν το βάζω κάτω όμως.Το επόμενο θα είναι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελένη πολύ ωραία τα έργα σου. Αλλά και οι συνταγές ομορφιάς δεν πάνε πίσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα έργα σου μπράβο! Ιδιαίτερα τα σκουλαρίκια τριανταφυλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή