Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2009

Τα δαχτυλίδια μου



Σήμερα, γυρίζοντας απο την δουλειά, αποφάσισα να ασχοληθώ λίγο με τις κατασκευές μου, έτσι για να ξεδώσω. ' Εχω φτιάξει 3 δαχτυλιδάκια με σύρμα, χάντρες πλαστικές και την κυρίως χάντρα από χαρτοπολτό. Θα ήθελα πάρα πολύ να σας δείξω πως τα φτιάχνω, ιδίως για την φίλη μου την Νένα, όμως στο σπίτι είμαι μόνη μου. Δεν έχω κάποιον να τραβήξει βίντεο. Αυτή τη δουλειά πρέπει να την κάνω όταν θα έρθουν τα παιδιά.
Προς το παρόν θα αρκεστώ να σας τα δείξω μόνο. Μην φανταστείτε ότι είναι τίποτα αριστουργήματα. Παιχνιδάκια για να περνάω την ώρα μου.

4 σχόλια:

  1. Τα δαχτυλίδια σου είναι υπέροχα! Το μέρος με το χαρτοπολτό είναι τόσο καλά δουλεμένο που αν δεν μας το έλεγες δεν θα μπορούσα να καταλάβω το υλικό του! Μπράβο! Μακάρι να μπορούσες να μας δείξεις πώς τα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ μ΄αρέσουν,ιδιαίτερα το λουλουδάκι!Με χαρτοπολτό,ενδιαφέρον ακούγεται,αλλά σ΄αυτού του είδους χειροτεχνίες δεν τα πάω καλά.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα!μα ενωαφηνω μηνυμα μετα δε το βλεπω...που χανεται...τελος παντων!
    μου αρεσαν παρα πολυ τα δαχτυλιδια σου εριφυλη εκτος απο το τελευταιο.δε ειναι του γουστου μου!!!θελω να ρωτησω κατι εγω η ασχετη,τον χαρτοπολτο τον αγοραζεις ετοιμο ή τον φτιαχνεις εσυ?το σχημα στο λουλουδακι πως το δινεις?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα καλή μου φιλενάδα Νένα. Τον χαρτοπολτό τον αγοράζω από το βιβλιοπωλείο και τον φτιάχνω σύμφωνα με τις οδηγίες.Το σχήμα στο λουλουδάκι το πλάθω όπως με την πλαστελίνη ή το δικό σου fimo.To αφήνω επάνω σε φελιζόλ (προσοχή όχι σε χαρτί ή ξύλο επειδή είναι συμβατά υλικά και θα κολλήσουν),να στεγνώσει καλά, το βάφω με ακρυλικά χρώματα το περνάω με βερνίκι ξύλου άχρωμο γυαλιστερό σε σπρέι και κατόπιν το διαμορφώνω όπως θέλω.Η βάση είναι δική μου κατασκευή με σύρμα.Επειδή δεν έχω το εργαλείο που έχουν οι κοσμηματοπώλες για να μετράω τα δαχτυλίδια, τα περνάω στον κορμό μίας λαμπάδας και σημαδεύω το μέγεθος.Μετά τυλίγω το σύρμα 3 φορές γύρω από το σήμαδι και λίγο πιο κάτω, το βγάζω το περνάω στην χάντρα που θέλω και μετά αυτοσχεδιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή