Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2009

Το διάλλειμα τελείωσε.

Το Σ/Κ πέρασε. Κυριακή βράδυ. Τα παιδιά έφυγαν και εγώ κάθησα να ρετουσάρω κάποιες κατασκευές μου. Πέρασα 2 δαχτυλίδια και 2 σετ σκουλαρίκια με ψυχρή υάλωση. ΄Ομως πάλι την έκανα την βλακεία. Δεν φόρεσα γάντια και τώρα ο δείκτης του χεριού μου έχει αρχίσει να με τσιμπάει, ' Εβαλα μπόλικο νερό αλλά διάβασα οτι αυτό φεύγει με διαλυτικό. Λέτε να πάθω καμιά δουλειά? Κανένα εκζεματάκι. Θα δείξει. Αυτα παθαίνει όποιος διαβάζει τις οδηγίες χρήσης κατόπιν εορτής.
Το πρόβλημά μου όμως είναι άλλο. Αυριο στο μάθημα τι θα κάνω? ' Εχω μόνο μια βάση για ρεσώ έτοιμη για ντεκουπάζ. Εχω φτιάξει και ένα βραχιόλι για να το ντύσω με φύλλο χρυσού όμως δεν έχω πάει στην Λιβαδειά να πάρω.
Κάτι χάντρες που έχω φτιάξει ανάγλυφες στεγνώνουν. Πρέπει να φτιάξω πάλι χαρτοπολτό. ΄Ομως τι να φτιάξω?Ρίξτε και εσείς που κατέχετε καλύτερα το άθλημα καμμιά ιδέα.

2 σχόλια:

  1. Με χαρτοπολτό μπορείς να φιάξεις σε καλουπάκια μικρά στολίδια για τα..Χριστούγεννα( δεν θα καταλάβεις πότε θα έρθουν) που θα έρθουν.Είναι ελαφρά και βάφονται εύκολα.Κάνε ένα κατάλογο με τα δώρα που έχεις να κάνεις τότε και κάνε τους τη έκπληξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχτιδούλα μου είσαι υπέροχη. Ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτει.' Ομως τώρα που κάνουμε μαθήματα κοσμήματος, πρέπει να φτιάχνουμε ότι έχει σχέση με κόσμημα.Σκέφτηκα μικρές παραλληλόγραμες πλάκες,στις οποίες θα ντεκουπάρω γραμματόσημα, ενωμένες με κρικάκια, για να φτιάξω ένα βραχιόλι.Πως βρίσκεις την ιδέα μου? Καλή ή κίτς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή