Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

Κολιέ papier mache

Γειά σας. Μην νομίσετε οτι επειδή δεν ανάρτησα καμμιά φωτογραφία με κατασκευές, ότι δεν ασχολούμαι! Κάθε άλλο.Τα χέρια μου σταματάνε να δουλεύουν μόνο όταν κοιμάμαι. ' Εχω τελειώσει ένα κολιέ και ένα βραχιόλι και έχω ετοιμάσει υλικό για 3 κατασκευές ακόμη. Απλούστατα επειδή τα δικά μου υλικά είναι όλα χειροποίητα, θέλουν τον χρόνο τους.
Αυτό είναι το κολιεδάκι μου.Ειναι λίγο τρελλιάρικο αλλά μου αρέσει πολύ. Είναι κιτρινόμαυρο σαν την ομάδα μου, που πρίν από λίγο έφαγε 2 γκόλ.

2 σχόλια:

  1. Το κολιεδάκι τρελιάρικο και πολύ μοντέρνο!Το θέλω σε κόκκινο άσπρο χιχι,γαυράκι είμαι.
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eλενάκι καλημέρα. Θα το φτιάξω και σε κόκκινο άσπρο με λίγο μαύρο για κοντράστ. Δεν χαλάω χατήρια στους φίλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή