Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Νηστήσιμο Κέικ Σοκολάτας

Φίλοι μου καλημέρα σας. Για τις μέρες που διανύουμε αλλά και για οποιαδήποτε μέρα του χρόνου θα σας δώσω την συνταγή ενός κέικ εύκολου, διαιτητικού και φυσικά νηστήσιμου.Εγώ το φτιάχνω πολύ συχνά γιατί είναι πολύ νόστιμο και ελαφρύ.



Υλικά

3 κούπες τσαγιού αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
7 κουταλιές σούπας κακάο σκόνη
1 κουταλιά σούπας σόδα μαγειρική
2 κούπες τσαγιού ζάχαρη
2 κούπες τσαγιού νερό
10 κουταλιές σούπας καλαμποκέλαιο
2 κουταλιές σούπας ξύδι
1 σοκολάτα κουβερτούρα τριμμένη (αν θέλετε μπορείτε να την παραλείψετε)
2 βανίλιες


Εκτέλεση

Ρίχνουμε ΟΛΑ τα υλικά μαζί σε ένα μπώλ και τα ανακατεύουμε.Ρίχνουμε το μίγμα σε λαδωμένη φόρμα και ψήνουμε στους 175 βαθμούς για τρία τέταρτα περίπου.

Τόσο απλά. Καλή σας επιτυχία

6 σχόλια:

  1. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΚΕΙΚ ΣΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. φαίνεται πολύ νόστιμο και διαιτιτικό. Θα το φιάξω σήμερα κιόλας που έχω καλεσμένους.
    Ωραιο το μπλόκ σου. Με έκανες κιόλας φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισες Πράσινη Κλωστή Δεμένη.Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Εγώ σε παρακολουθώ συνεχώς γιατί είσαι πολύ του γούστου μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και σ' εσένα Σκρουτζάκο.Το μπλόγκ σου είναι και πολύ πρώτο.Δεν μου ειπες όμως. Στο έφτιαξαν το φαγητό με τα κυδώνια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο και εύκολο!Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοκολατενιο κεικ και ασχημο δε γινεται.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή