Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2009

Εύκολο Μιλφέϊγ... Κέρασμα για τα γενέθλιά μου

Φίλοι μου καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά. Πιστεύω ότι όλοι περάσατε καλά, κοντα στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Τελικά όπως θα έχετε καταλάβει όλοι, χρειάζονται πολύ λίγα πράγματα για να είναι κανένας ευτυχισμένος τέτοιες μέρες. Η οικογένειά του, τα παιδιά του, τα εγγόνια του, οι φίλοι του (ότι έχει τέλος πάντων καθένας) και ένα όμορφο γιορταστικό τραπέζι με καλό φαγητό και λίγο κρασάκι.
Ανήμερα τα Χριστούγεννα έχω τα γενέθλιά μου και συνήθως κάνω τραπέζι. Φέτος επειδή τα παιδιά δεν μπορούσαν να έρθουν στο χωριό, πηγα εγώ σ'αυτά. Το γεύμα εννοείται πως ήταν φτιαγμένο από μένα όπως και το γλυκό.Το γεύμα το ξέρετε. Γαλοπούλα γεμιστή, το γλυκό, ένα εύκολο και πεντανόστιμο μιλφέιγ. Θα σας κεράσω ένα κομμάτι μόνο που η φωτό δεν βγήκε καλή λόγω απειρίας της φωτογράφου.


1 σχόλιο: